Thursday, February 01, 2007

NABILA...

7 ulasan
Salam sahabat blog...

Suka lagu ni... Sahabat menonton siri Mutiara Hati Di TV9 dekat di hati tak??? Kalau tonton pasti tahu lagu nikan??? Ustazmuda, takdelah tonton sangat cuma kelih je hehe. Sebab ummi suka tengok ustazmuda tumpang kelih sekaki sambil duk menaip ni...

Mutiara Hati - Novi (New Sakha)

Ku rindu kasih sayangmu
Kau pergi tinggalkanku
Masih lekat di hati ini
Kau bilang ku mutiara hati

Ku ingin berjumpa denganmu
Bonda telah menghadap ilahi
Biarkanlah hanya dalam mimpi
Untuk menghapus semua rinduku

Ya Allah berikanlah aku
Bonda yang berhati mulia
Sebagai ganti dia yang pergi
Untuk membimbing menuju redhaMu

Pancarkanlah cahayaMu pada jiwaku ini
Untuk dapat rahmat kurniaMu...


Semoga suatu hari nanti... kita akan dapat menonton siri-siri seperti ini dalam Bahasa Melayu Malaysia.

Suka juga gambar ni. Ambik dari weblog abahmuizz. Tq abah. Sama-sama hayati...

Semoga kita akan tetap di atas jalannya. Amin

7 ulasan:

Anonymous says:
5:50 PM

nabila? dah lame tak tgk citer tu.sejak balik u ni,mmg susah nak tgk tv..asyik bz memanjang..kalo ader pun,bce sinopsis kt tenet..tunggu kemunculan mutiara hati 2 k...ustaz muda mesti suke gak tgk kan sbb dah jarang online di ptg hari...

aina says:
10:07 AM

askum, i pn suka tgk citer tu.. layan jgk bila ada masa, cuma sempat 2 hr seminggu je. yg lain2 jadual pack. i suka ustaz muda punya blog ni.. banyak perkara yg baik dan indah ada di sini..

nuu_OL says:
2:44 PM

cantik gambar tuh..mendalam tuul:)

Anonymous says:
12:30 AM

Assalamualaikum,Idealis lah gambar tu.Boleh tak buat resolusi lbh besar utk Wallpaper cth: 800x600 atau 1280x1024.

Kaklong says:
9:21 AM

salam,

mutiara hati feveret anak dara saya :D.

jangan marah saya bagi tau awal2 ni, nabila tu sbnrnya anak tiri mas aji tau :D

khairnaj says:
4:54 PM

mmg best pundrama tu. kalau nak ikut best dan pengajaran nya lebih baik dari BMBP(dah habis pun drama tu) lirik lagu intro drama tu takde ker ustaz? tajuknya ingatlah Allah kalau tak silap.

surimd says:
12:37 PM

Assalamualaikum, ustazmuda. saya suri. selalu baca kisah2 ustaz dari blalang group. pasal cerita nabila ni saya memang tak pernah miss. keluar ofis pukul 5.30. sampai rumah around 6.10, terus duduk depan TV. banyak pengajaran tu... kaklong, betul ke nabila anak tiri mas aji? ceritalah sikit