Friday, July 25, 2008

KaWaN...

3 ulasan
Salam sahabat blog.


Today i have no idea... Just want to share something from my e.mail. Tq pada sahabat yang mengirim. Terima kasih moga rahmat Allah buat sahabat.



Kawan...
bila rasa ingin menangis
hubungilah aku
bukan aku nak suruh kau berhenti menangis
tapi mungkin aku boleh menangis dengan kau
tapi tak leh ramai sangat
nanti habih air mata aku



Kawan...
jika terasa tiba2 nak melarikan diri
jauh dari masalah
hubungilah aku
aku takkan suruh kau berhenti
mungkin aku akan berlari bersama kau
agar masalah kau boleh selesai
cuma jangan terlalu laju
aku tak larat
aku nak kejar
kaki aku pendek



Kawan..
jika kau kecewa keluargamu tak bahagia
beritahulah aku
aku takkan buat kau benci kepada ibu bapa kau
tapi…
terimalah segala ketentuan Allah...



Kawan
jika kau kecewa dengan hubungan kawan kau tu satu hari nanti
ceritalah pada aku
aku takkan sebut nama perempuan/lelaki itu...
tetapi…
cubalah jadi lelaki/wanita yang lebih soleh/solehah...



Tetapi kawan
jika suatu hari aku berdiam diri
aku tidak membalas message kau
aku tidak angkat panggilan dari kau
hubungilah aku segera
sebab waktu itu aku
ermmm...
aku perlukan kau
atau aku sudah tiada lagi di dunia ini...



Terima kasih sahabat, insya allah akan ustazmuda kongsikan cerita kita nanti...

3 ulasan:

Anonymous says:
6:06 PM

Sahabat adalah definisi yang terlalu berat dan hebat

armorphism says:
10:50 AM

YaRabbi.... touching nyer!..
Terima kasih kerana menjadi sahabat saya akhi, walau tak bersua..namun suatu hari nanti insyaAllah berjumpa juga.. Amiin!

Anonymous says:
5:01 PM

sahabat???
hurm mmg 1 definisi yg teramat la berat...
kadang2 kite boleh jatuh sbb sahabat...dan kadang2 kite bole maju sbb sahabat jgak...
slah plih sahabat sume nyer akan hancur walau seberape lame skali pun kite bersahabat...