Wednesday, July 08, 2009

GeRuN...

4 ulasan
Salam sahabat blog...

Direct!!!

Petikan sebuah iklan : ( maaf kalau OK silap dengar )

...Inilah yang memberi rezeki kepada kami sekeluarga dan membawa emak pergi umrah.

Macam tak bestlah bunyinya... !!! Gerun!!! Faham maksud OK!!! Huhu... Camne kalau ubah sikit. " Ia adalah sumber pendapatan kami sekeluarga "!!! Boleh gitu... ahaks!!!

Lagipun... macam bodoh2kan mak sendiri je iklan tu. Huhu. Buat malu je. Apa tu??? (ikut cam style mak dia...)


Oklah... apa komen sahabat???

4 ulasan:

GreenWave says:
2:32 PM

assalamualaikum...
saya ada pn rs ayat yg digunakan dlm iklan ni xkena coz seolah2 rezki diBERI oleh produk tersebut...tp hakikatny rezki dari ALLAH produk tersebut cuma jalan kepada rezki...

p/s : cam sedap je ayaq teh dlm pic ni ye.. ;p

Purple Crayon says:
11:10 AM

ustaz tumpang lalu yer...niat tu rasanya mulia nak ajak org cari rezeki halal dan dpt membantu utk gi umrah tapi mmg bnyk kata2, petikan, iklan yg tak amik serius tentang penggunaan ayat2 ni yg boleh memberi maksud yg berbeza. Patutnya si tuan punya diri tu kena check juga setiap apa yg nak dikata jgn ikut je skrip tuh :)ni pandangan saya la ustaz yer.

raihan says:
1:55 AM

isk isk....mmg pun cian mak dia..mm..lgpun MLM kan haram....cuba refer web ustaz zaharuddin....

AmErMiSai says:
11:06 AM

Salam,

Guru saya pun selalu tekankan yg keta kene berhati2 bila berbicara takut2 jatuh akidah kita tanpa kita sedari.walaupun tanpa niat tp benda ni sgt penting sbb boleh terpesong.sbg cth lain"lepas mkn panadol baru demam saya boleh pulih." Seolah2 panadol tu ada kuasa bg pulih.Ayat ni nampak ringan dan mudah tp bg org yg beriman ayat ni boleh dibetul dan dicantikkan lagi bila ditambah "dengan izin Allah".

p/s:Ni pendapat peribadi saja.Harap yg lain dpt beri tunjuk ajar... :-)