Monday, August 18, 2008

TaHnIaH rEsPeKs...

2 ulasan
Salam sahabat blog...

Pepagi tadi biasalah bila hari cuti ni, takde kerja lain nak dibuat melenakan diri selepas subuh. Erm biasa??? Adois tak patut bukan elokpun melenakan diri cam gitu. Jangan ikut ustazmuda tahu. Amalan yang amat-amat tidak baik... tapi entahlah macam jadi kesukaan plak bila hari cuti. Hampeh...


Sedang duk layan-layan mata tu masuk beberapa sms dari sahabat-sahabat. Nak tahu apa smsnya bertalu tiga empat sms. Disuruhnya kita menonton MHI sekarang... Antara sms berbunyi " Dyah dan Radzillah on air sekarang " jom tonton bersama. Wah cepat-cepat ustazmuda bangun berkejor lagi... betullah bagai dikata.


Ustazmuda ucapkan syabas dan tahniah pada anda berdua Pengerusi dan Setiausaha Program Menanam Bakau bersama anak-anak yatim di Pantai Malindo pada 23/08 ni... Syabas dan tahniah sekali lagi pada anda berdua juga pada seluruh AJK respeks yang tanpa jemu menjayakan program besar respeks pada kali ini. Tanpa anda semua tak mungkin program ini akan boom seperti ini. Tahniah. Tahniah. Tahniah. Tak lupa juga kepada barisan ajk lain Pengarah Program En. Ajak, Pn Atiey, Mat Rock, Wan, Mr Mahram, Cik Anie merangkap Bendahari respeks dan semua yang menjayakan program julung-julung kalinya ini. Terima kasih.


Sempat jugalah ustazmuda snap beberapa keping gambar dari TV3 tadi hehe... lihat dan kenalilah Pengerusi respeks dan Setiausaha yang hebat kita ni. Pada sahabat yang ada kesempatan masa silalah ke program kami di Pantai Malindo bermula Jam 8.00 pagi sabtu ini. 23/08. Silalah ke sana...


Rasanya ramai di antara kita yang akan ke sana pada tarikh tersebut al maklum sajalah kempen PRK Permatang Pauh... dah pergi ke sana tu jemput dan silalah ke program amal kami. Sambil berkempen sambil beramal. Cuma satu harapan dari ustazmuda tinggalkanlah bahan kempen anda di Permatang Pauh... tak perlulah dibawa ke Pantai Malindo kerana di sana mereka tidak terlibat dengan pengundian. Tak Gitus??? Huhu.


Bantuan sahabat amat diperlukan demi survival hidup mereka. Menyumbanglah semoga sumbangan sahabat dikira sebagai Amal Jariah di sisi Allah di sana nanti. Amin. Bersama kita menjaga alam sekitar disamping membantu anak-anak yatim Nurul Iman.Sebagai owner groups respeks ustazmuda berbangga dengan apa yang sahabat lakukan walaupun sumbangan yang ustazmuda berikan terlalu sedikit. Mohon di maafin...

Tadi sempat snap kejap. hehe. Promosi di Astro Awani. Atiey dan pengerusi... Merahnya Mak Ngah sama plak ngan kerusi kwang kwang kwang...