Thursday, September 17, 2009

BeRbUkA lAsT...

2 ulasan
Salam sahabat blog...

Hari semalam adalah hari last berbuka bagi abi. Perghhh last? Kan masih berbaki beberapa hari lagi. Kekeke... last untuk sesi ini dan last berbuka di sini. Di Kuala Pilah untuk Ramadhan 1430H. Entah camne tetiba semua institusi di bawah Kementerian Pelajaran Malaysia diberikan Bonus... kementerian lain tak dapek tahu!!!. Huhu. Jangan jeles plak. Ekekeke. Walau bonusnya bukan berbentuk RM... tetapi kami diberikan cuti awal sehari... yahooo. Petang ni cabut ke Bera. Jumpa lagi seminggu dari sekarang.

Semalam juga beberapa student OK... menagih janji berbuka sama. huhu. Asalnya nak memasak di rumah sahaja. Namun memandangkan di rumah tiada apa apa lagi untuk dimasak OK bawa mereka berbuka di restoran sahajalah... Alhamdulillah nampak berselera mereka!!! Kopak jugalah... wakakaka. Tapi takpe rezeki Allah di mana-mana. Kan kan kan... Oklah bersama ini OK sertakan beberapa keping gambar sebagai kenangan dengan pelajar tersebut.
Di sinilah kami menjamu selera...
Perghhh asyik mengambik gambo tu...
Apa yang manarik Haziq???
Antara juadah... Sempoi je.
Sabar 5 minit je lagi azan berkumandang. Kekeke
Sempat memberikan pose2 istimewa...
Mana nasi ni tak sampai2... Sompek ko.
Jelingan manja tu... Ada apa apa ke???
Berbaloi2... Apa yang berbaloi!!!

Berbaloi bawa budak2 ni... Licin beb!!! Licin lapar ke sodap... wakakaka

Aiksss... Sompek disnapnya kereta OK. Huhu..


Oklah... sedikit sebanyak kenangan di KMNS 2009 @ Ramadhan 1430H. Kepada student2 OK... bila dah berjaya. Dah menjadi Doktor... Ingineer... Lawyer jangan lupa ngan ustaz ni ye... huhu. Jumpa lagi di ramadhan akan datang itupun kalau masih dipimjamkan usia olehNya dan ustaz pasti Antum semua dah berada di menara gading ketika itu. Jangan lupa kontek dan ingat apa yang telah dipelajari. Aplikasikanlah dalam kehidupan kita.

Amin!!!

26Ramadhan 1430H

2 ulasan:

armouris says:
8:05 PM

banyak info kesihatan tentang puasa kat sini - Info Puasa @ Info-Kesihatan-Anda

Ad Rifza says:
10:35 PM

Selamat Hari Raya Aidil Fitri , Maaf Zahir dan Batin..